Hotové projekty

Eladan

Úvod

Spoločnosť Eladan pôsobí na trhu s potravinárskymi výrobkami od roku 2012. V rámci spolupráce sme im pomohli s rebrandingom, ktorý vychádzal z ich vízie, hodnôt a smerovania značky. Na základe toho sme vytvorili novú vizuálnu identitu a modernú webstránku , ktorá ponúka prehľadnú štruktúru a zrozumiteľne prezentuje ich široký sortiment produktov.

Vypracovanie konceptu

Na začiatku projektu sme si dohodli s klientom konzultáciu, na ktorej sme prebrali smerovanie firmy, misiu, víziu a základné hodnoty.

Na základe týchto informácii sme pripravili koncept vizuálnej identity a zároveň aj wireframe webstránky.

Držali sme sa jednotného tónu komunikácie firmy a taktiež sme pripravili návrh na sociálne siete, konkrétne LinkedIn. 

Prerábanie webstránky

Z vopred odkomunikovaných hodnôt a pripraveného wireframu sme začali tvoriť webstránku.

Začali sme s Landing pageom, na ktorom sme si odskúšali farebnú paletu a fonty tak aby všetko bolo v súlade.

Na kreatívne odprezentovanie hodnôt firmy nás napadlo vytvoriť grafiky, ktoré prepájajú hodnoty s ponúkanými produktami.

Ako ďaľšie sme sa sústredili na podstránky „O nás“ a „Kontakt“.

Po dokončení sme sa presunuli na podstránky „Značky“ a „Ponuka“. 

Produkty sme rozdeľovali podľa značiek a taktiež aj podľa kategórii, ktoré sme vymysleli tak aby zákazník nemal problém pri orientácii.

Na vyzobrazenie ponuky sme použili elementy s tieňom aby to pôsobilo príjemne a stále moderne.

Nakoniec sme na stránku pridali interaktívne elementy aby celý UX dizajn pôsobil sympaticky.

Recenzia od zákazníka

So spoluprácou sme boli opäť spokojní. Chalani nám na stránke navrhli rôzne kreatívne elementy ktoré príjemne komunikujú to za čím stojíme.
Nadežda Barnášová
Marketingový manažér, Eladan