Úvod
Spoločnosť Eladan pôsobí na trhu s potravinárskymi výrobkami od roku 2012. V rámci spolupráce sme im pomohli s rebrandingom, ktorý vychádzal z ich vízie, hodnôt a smerovania značky. Na základe toho sme vytvorili novú vizuálnu identitu a modernú webstránku , ktorá ponúka prehľadnú štruktúru a zrozumiteľne prezentuje ich široký sortiment produktov.
Vypracovanie konceptu
Na začiatku projektu sme si dohodli s klientom konzultáciu, na ktorej sme prebrali smerovanie firmy, misiu, víziu a základné hodnoty.
Na základe týchto informácii sme pripravili koncept vizuálnej identity a zároveň aj wireframe webstránky.
Držali sme sa jednotného tónu komunikácie firmy a taktiež sme pripravili návrh na sociálne siete, konkrétne LinkedIn.
Prerábanie webstránky
Z vopred odkomunikovaných hodnôt a pripraveného wireframu sme začali tvoriť webstránku.
Začali sme s Landing pageom, na ktorom sme si odskúšali farebnú paletu a fonty tak aby všetko bolo v súlade.
Na kreatívne odprezentovanie hodnôt firmy nás napadlo vytvoriť grafiky, ktoré prepájajú hodnoty s ponúkanými produktami.
